5 טיפים חשובים לשיפור ועיצוב חווית המשתמש

עיצוב חווית משתמש UX הוא אולי החלק החשוב ביותר בעולם פיתוח אפליקציות.

אנחנו באוגל מבינים את זה ולכן בונים את כל האפליקציה, מתחילת תהליכי פיתוח אפליקציות ועד סופם, סביב חווית משתמש איכותית. כזו שיש בה אסתטיות, תנועתיות, גמישות ונגישות – בהתאמה אישית לקהל היעד שלכם.

ההבדל בין ממשק משתמש לעיצוב חוויית משתמש מתחיל כאן

ממשק משתמש הוא הכלי הטכנולוגי שבו משתמשים בחברת אוגל פיתוח אפליקציות , כדי לתווך בין שפת התוכנה לבין משתמש הקצה, באמצעות שפה ברורה להבנה ופשוטה לשימוש.

לכן, ממשק משתמש הוא החלק המרכזי בעיצוב חווית משתמש, שכן זהו הכלי העיקרי לשלוט בהיבטים רבים של חווית המשתמש.

חווית משתמש היא הרבה יותר רחבה ומורכבת גם מהעיצוב האסתטי של האפליקציה, פונקציונליות של האפליקציה, (עד כמה היא שימושית ונגישה לכם), רמת האמינות והדיוק במידע שאתם מקבלים מהאפליקציה וכן הלאה.

איך חוויית משתמש (UX) משפיעה על השימוש החוזר באפליקציה

גם כשאנחנו עוסקים עם פיתוח אפליקציות לאנדרואיד וגם כשאנחנו עוסקים עם פיתוח אפליקציות לאפל, אנחנו מקפידים על עיצוב חווית משתמש איכותית, שתגרום למשתמשים לחזור שוב ושוב.

אנחנו מנסים ליצור חווית משתמש כמעט ממכרת, כדי שהמשתמשים יהנו להשתמש באפליקציה וישהו בתוכה זמן רב ככל הניתן.

איך אנחנו עושים את זה?

  • שימושיות – אפליקציה שימושית, יעילה ומספקת
  • אסתטיקה – עיצוב אפליקציה על ידי צוות מעצבים בתהליך מוקפד ויצירתי
  • תנועה – באמצעות אנימציה, מעברים חלקים בין תצוגות ועוד.
  • אמינות – מידע אמין ללא טעויות, שמועבר למשתמש.
  • נגישות – שימוש נוח, קל ומספק בממשק.

טיפים לשיפור חוויית משתמש מהצוות המקצועי שלנו

1. תסריטי שימוש

אנחנו "נכנסים לראש" של המשתמש כדי להבין איך המשתמש הפוטנציאלי מתכוון להשתמש באפליקציה ואיך  לעצב את האפליקציה בצורה אופטימלית בהתאם.

2. עיצוב מידע

מיטב המעצבים שלנו מתכננים כיצד לעצב את המסכים השונים של האפליקציה כדי שאתם תוכלו להוציא ממנה את המידע הנחוץ לכם בצורה הקלה, הנוחה והנעימה ביותר.

3. הנעה לפעולה

אפליקציה עסקית, שתפקידה להניע את המשתמשים לקנות שירות או מוצר, לצאת לעשות כושר, לתכנן נכון את היום שלהם, לנסוע בכיוון מסוים וכן הלאה, צריכה לכלול הנעה לפעולה באמצעים שונים, שיכולים להגיע מעולם העיצוב, מעולם התוכן ועוד.

4. רושם ראשוני

גם אפליקציה מדהימה, צריכה לשדר את זה מהרגע הראשון, כדי שהמשתמש ירצה להיכנס ולהתנסות, או להשתמש בה כמו שצריך. לכן אנחנו מקפידים על כל פרט החל מהפתיח של האפליקציה.

5. מבחני שימושיות

מבחן שימושיות מתבצע לאחר פיתוח ראשוני של ממשק משתמש וחווית משתמש כדי לבדוק אם האפליקציה אכן מספקת חווית משתמש איכותית לקהל היעד שלה.

 

שאלות ותשובות:

למה חווית משתמש כל כך חשובה?

חווית משתמש טובה יוצרת מוטיבציה להיכנס לאפליקציה ולהישאר בתוכה. קצת כמו חנות בגדים מעוצבת, נעימה, עם מוכרים אדיבים – נעים יותר להיכנס, קל יותר לקנות, יש יותר רצון להישאר בפנים ויש יתרון תחרותי על פני אפליקציות דומות.

מה התפקיד של חווית משתמש?

חווית משתמש מאפשרת לעסק, או ארגון, להנגיש את המוצר או השירות שלו למשתמש הקצה, או הלקוח.

איך יוצרים חווית משתמש טובה?

מקפידים לעבוד עם מעצבים ומפתחים כשרוניים ומדהימים, מקפידים לבצע מחקר משתמשים יסודי ולבסוף, מקפידים על מבחני שימושיות בלי הנחות.

איך אפשר לעצב אפליקציה מדהימה עם חווית משתמש מושלמת?

זה קל! פונים לצוות המקצועי של אוגל, מציגים את החזון, או הרעיון שלכם לאפליקציה ויוצרים איתנו ביחד אפליקציה מותאמת אישית, שעונה במדויק על כל החלומות והצרכים שלכם.

שתף מאמר זה:
כתבות אחרונות
הרשמה לניוזלייטר

רוצים להיות מעודכנים בעולם הדיגיטלי? הצטרפו לרשימת הניוזלייטר שלנו והישארו מעודכנים!

פרוייקטים